Barion Pixel
Kiadói ár
5.580 Ft
Eredeti ár
8.880 Ft
Webshop kedvezmény: 3.300 Ft 37%
Online kiadói kedvezmény minimum 25%
Személyes vásárlás -15% a BookUp Könyvesboltban
GLS, MPL, Foxpost, Packeta Kedvező díjskálák
Summer Sale - Keresd az extra ajánlatot!

Történetmondás, sztorik és kommunikáció - csomag

Kiadói ár
5.580 Ft
Eredeti ár
8.880 Ft
Webshop kedvezmény: 3.300 Ft 37%
Kívánságlistára teszem
ISBN: kommunikacios-csomag

Történetmondás, sztorik és kommunikáció - csomag 

Olyan utat rajzol ki számodra, amelynek megtétele közben nemcsak a mesélésről tanulsz sokat, hanem magadról is.

 

8.880 Ft
5.580 Ft
37% Csomag kedvezmény:

Leírás

Történetmondás, sztorik és kommunikáció - csomag 

 

 

 

Szabadulás a sztorifóbiából - Györffy Kinga

 

„Milyennek képzellek el téged, kedves olvasó?

 

Azt képzelem rólad, hogy nap mint nap tapasztalod, mennyire könnyű rábeszélni, és mennyire körülményes és küzdelmes ma meggyőzni embereket – legyenek azok a munkatársaid vagy a mentoráltjaid, a tanítványaid vagy éppen a gyerekeid. Ebben szeretnék segíteni – a meggyőzésben, a mögötte lévő tudatos munkában. Nem a történettípusok és történetmesélési technikák sablonját követem, hanem téged, a mesélőt helyezlek a történetmesélés középpontjába.

Megnézzük, hogyan szabadulhatsz vegyes, egymásnak akár ellentmondó érzéseid és gondolataid fogságából, ez után pedig hat történetmesélési képességet, illetve készséget veszünk sorra, a fejlesztési lehetőségekkel együtt – mintegy kirajzolva az utat, amin meggyőző történetmesélővé válhatsz. Olyan út lesz ez, amelynek megtétele közben nemcsak a mesélésről tanulsz sokat, hanem magadról is. 

Bízom benne, hogy e könyv nyomán a megfelelő történeteket tudod majd elmondani, megfelelő módon, a megfelelő helyen és időben, a megfelelő célközönségnek. A pozitív és fenntartható jövő érdekében.”

 

„A vezetők, akik végigkísérnek ennek a könyvnek a lapjain, a legkülönfélébb üzleti, tudományos és nonprofit területekről érkeznek; valamennyien változást csiholók. Titkuk, hogy miközben élet és halál kis és nagy dolgairól mesélnek, nem az elérendő változásra összpontosítanak, sokkal inkább az emberre, emberekre, akiknél a pozitív változást el akarják érni. Példájukkal téged is erre bátorítalak.

Történeteik nem a képzelet szüleményei, fogadd őket olyan szeretettel, amilyennel én mutatom őket.”

Györffy Kinga

 

 

A 21. Század Kiadó ajánlója

Valamiért még mindig él az emberben a fóbia a történetektől. Szó se róla, felismerjük, mennyire hasznosnak tudnak lenni az élet különféle területein: képesek gyógyítani és öngyógyítani, szórakoztatni és színesíteni, képesek gyönyörködtetni, inteni és inspirálni. Na, de igazán komoly dolgokra nem lehet használni őket. Komoly dolgokra, mint amilyen a meggyőzés is. Ha meggyőzésre kerül sor, azonnal megjelenik a sztorifóbia. Amikor egy vezető például, malíciával a hangjában, úgy emlegeti az üzleti storytellinggel foglalkozó szakembert mint a „mesés lányt”, akkor kétértelműséggel próbálja tompítani a mondat élét, miközben infantilizálja a műfajt és a szakembert. Pedig a sztorifóbiát és a személyes történetmeséléshez kapcsolódó aggályokat sokszor fogalmi félreértések okozzák, és a szocializáció ültette el bennünk, miszerint egy racionálisan érvelő szöveg jobb, okosabb, magasabb rendű és meggyőzőbb is. Pedig agyunk még mindig ősi architektúrák szerint dolgozik, azokból az időkből hozva emlékeit, amikor az ősember számára a történetmesélés, ami jól elbeszélve gyönyörködtetett, fenntartotta a figyelmet, és ezáltal segítette a tanulást, a túlélés zálogát jelentette. A régi emberek számára a történetmesélés az egyetlen meggyőzési eszköz volt, mely alapvető volt a törzs működéséhez, fenntartásához. Az az archaikus evolúciós program ott lapul még agyunk mélyén, ezt napjaink neurobiológiai és kognitív pszichológiai kutatásai is bizonyítják. Aki tehát rájön, hogy a történet milyen fontos a meggyőzésben, egy évezredek óta működő eszközt hoz újra mozgásba. Györffy Kinga ennek a rég elfeledett, és a társadalmi elvárások miatt mélyre gyűrt módszert magyarázza el könyvében. Elmeséli, hogy a történetmesélésben, mekkora szerepe van az empátiának, az alkotóerőnek, az elengedésnek, a láttatásnak, a sebezhetőségnek és az elmélyült jelenlétnek. A vezetőknek és magánembereknek is hasznos kötet tehát lépésről lépésre magyarázza el a történetmesélés titkait egy olyan világban, ahol hiába van történetdömping, túlközlés, a személyes történeteknek mégis megmarad egy kikezdhetetlen titkuk: nincs belőlük másodpéldány. Éljünk hát az erejükkel!

 


Györffy Kinga retorikai-storytelling tanácsadó és tréner, egyetemi oktató. Munkáját az a hit hatja át, hogy bármennyire eltelítő és kimerítő napjaink történetdömpingje, bármennyire is sok a túlkapás, bármekkora is a túlközlés, a személyes történeteknek van egy kikezdhetetlen titkuk: nincs belőlük másodpéldány.
Érdemes tehát élni az erejükkel.

Honlap: gyorffykinga.com

 

Olyan utat rajzol ki számodra, amelynek megtétele közben nemcsak a mesélésről tanulsz sokat, hanem magadról is.

 

 

A sztori, amire emlékezni fogsz - Kindra Hall

Wall Street Journal és USA Today bestseller

-o-

Ha úrrá leszel a történeteiden, úrrá leszel az életeden.

Történetmondással mindent el lehet érni – a vezetői kommunikáció javításától kezdve az értékesítők motiválásán keresztül a konkurencia ügyfeleinek átcsábításáig. Ez a legújabb, legátütőbb üzleti eszköz. Kindra Hall bemutat négy történettípust, amelyekkel a beszélő megkülönböztetheti magát a többi beszélőtől, magára vonhatja a hallgatóság figyelmét, és javíthat vállalkozása pozícióján.

 

Értéktörténet – ezzel meggyőzöd az ügyfelet, hogy szüksége van a termékedre vagy szolgáltatásodra.

Alapítótörténet – ezzel meggyőzöd a befektetőket és az ügyfeleket, hogy érdemes a vállalatodba fektetniük.

Céltörténet – ezzel összehangolod és motiválod az alkalmazottakat és kollégákat.

Ügyféltörténet – ennek révén terméked vagy szolgáltatásod használója közkinccsé teheti autentikus tapasztalatait.

 

A történetmondás egyszerű, tanulható készség, amelyet bárki elsajátíthat.
A sztori, amire emlékezni fogsz feltárja, hogy emelkednek ki a jók közül a legjobbak.

Esettanulmányok, cégprofilok, anekdoták és saját, eredeti kutatások felhasználásával, lépésekre bontva mondja el, hogyan találj rá a saját történeteidre, és hogyan dolgozd ki azokat – üzleti céljaid szolgálatába állítva.

Mindenkiben ott vannak a történetek – csak nem mindenki mondja el.
Neked mi a sztorid? És hogyan fogod elmondani?

 

-o-

„Akármiben utazol, akárhol tartasz a karrieredben, erre a könyvre most azonnal szükséged van. Praktikus, vicces és igaz. Kindra könyve örök darab.” - Seth Godin, a Na, ez már marketing! című New York Times bestseller szerzője

 

„A történetmondás kulcsfontosságú üzleti készség. Vonzóvá teszi az adatokat, hatékonyabbá a kommunikációt. A történetmondás Kindra Hall könyvéből mindenki számára hozzáférhetővé válik. Nem kell nagy írónak lenned ahhoz, hogy elmondj egy szuper sztorit, csak azt kell tudnod, milyen A sztori, amire emlékezni fogsz.” - Charles Duhigg, az Okosabban, gyorsabban, jobban és A szokás hatalma című bestsellerek szerzője

 

„A sztori ez: a vállalkozásod jelenlegi állapotában megveszed azt a könyvet, együltő helyedben elolvasod, ahogy én tettem, teljesen eldurran a fejed, és a vállalkozásod rohamos javulásba kezd. Vége. Sokan mondanak el sztorikat, de kevesen teszik ezt ragyogóan, és egyetlen ember van, aki be tudja mutatni, hogyan csináld. Ez Kindra sztorija, és ennek a könyvnek a sztorija.” - Scott Stratten, a szónok / történetmondó Hall of Fame-tagja, bestsellerszerző

 

„A történetmondás mesterség, amely gyakran elvész napjaink kapszulái, szlogenjei és infómorzsái között. Kár érte, ugyanis a nyelvek kezdetei óta sztorikon keresztül teremtünk kapcsolatot egymással. Kindra Hall könyve a legszebb védőbeszéd a történet mellett, és a legjobb útmutató, amelyből megtanulhatjuk, hogyan mondjunk el egy sztorit. Elengedhetetlen forrás minden vállalkozónak és influenszernek.” - Mel Robbins, az 5 másodperces szabály című nemzetközi bestseller szerzője

 

Kindra Hall profi történetmondó, Amerika-szerte ismert, díjnyertes szónok. Írásait közölte az Entrepreneur.com. Heti rovata van az Inc. magazinnál, a Success magazin állandó szerzője. New Yorkban él férjével és két gyermekükkel. Ez az első könyve magyarul.

 

A YouTube videóhoz magyar felirat beállítható.
 Bal alsó sarokban az ikonoknál:  Beállítások menü / Feliratok / Automatikus fordítás / Magyar nyelv kiválasztása

 

 

A 21. Század Kiadó ajánlója

Miért osztanak meg több ezren egy rossz minőségű fotó alá így-úgy megírt, hosszabb posztot? Nem érted, miért marad meg egy reklám jobban benned, mint több száz másik? Miért vásárolnak bizonyos márkát jobban, amikor nem is különleges a dizájnja vagy ötlete a terméknek? Hogyan lehet valaki a társaság középpontja, ha nem is nagyhangú? Miben rejlik ezeknek a meglepő sikereknek a titka?
Talán azért lehetnek bizonyos emberek és márkák népszerűbbek, mert történetet mesélnek el. Valódi történetet, aminek karaktereivel könnyű azonosulni, akikhez érzelmileg kötődni kezdünk, miközben valami olyasmi történik velük, ami megváltoztatja az életüket. Ez a „robbanás” pedig hat a mi lelkünkre is, és elkötelezettekké válunk.

Akkor most görgess csak vissza ahhoz a magadban leszólt, rossz minőségű kép alá írt bejegyzéshez, melyet minden logikának ellentmondva több ezren osztottak meg. És olvasd el alatta az elsőre teljesen átlagosnak tűnő posztszöveget. Biztos, hogy olyan átlagos? Hiszen úgy olvastad végig, hogy közben nem hallottad a home office-ban harsányan telefonáló párodat, a hangosan távoktatódó nagyobbik gyerekedet, a nappaliban kismotorozó kisebbiket, és a díszpárnákat morogva kibelező kutyádat. A szomszédot sem hallottad, aki mindig délelőtt 11-kor indítja be a lombszecskázó-gépet gonoszul átvigyorogva a kerítésen. Sőt még a GLS-futár csöngetését sem érzékelted, pedig már hetek óta vársz arra a rohadt csomagra. Valószínű tehát, hogy az a poszt tud valamit, ha képes volt ennyire megtapadni a tudatodban. Igazi történetet mesélt el. Egy igazi történetet, amivel a marketingesek legnagyobb álmát, az emberek figyelmét és elköteleződését meg lehet szerezni. Ezért, ha cégvezető vagy, marketinges, vállalkozó, vagy csak egy átlagos ember, aki szeretné, hogy egy kicsit jobban figyeljenek rá, fogadd meg A sztori, amire emlékezni fogsz tanácsait. Nem fogsz csalódni bennük, csak baromira jól mesélsz majd tőlük. Olyan jól, hogy még a szomszéd is felhagy a lombszecskázással, mert tátott szájjal hallgatja a sztoridat.

Kindra Hall egy olyan csodafegyvernek számító marketingeszközt nyújt át az olvasónak, mely amilyen egyszerű, olyan nagyszerű. De hogy miként kell igazán jól csinálni, hogyan lehet valóban hatni vele az emberekre, és akár vásárlást generálni vele, azt nem mindenki tudja. De azok biztosan, akik ezt a könyvet elolvassák.

 

 

Legyen neked is olyan sztorid, amire mindenki emlékezni fog!

 

8.880 Ft
5.580 Ft
37% Csomag kedvezmény:

 

Az oldal tetejére