A 21.szazadkiado.hu cookie-kat használ statisztikai és a felhasználói élmény javítása érdekében. A 21.szazadkiado.hu oldal használatával elfogadod a cookie-kat és Adatkezelési tájékoztatónkat
10.000 Ft felett <strong>ingyen szállítunk</strong> 10.000 Ft felett ingyen szállítunk
5% VISSZAJÁR <strong>GYŰJTSD ÉS VÁLTSD BE HŰSÉGPONTOKAT</strong> Regisztrált vevői rendeléseknél 5% VISSZAJÁR GYŰJTSD ÉS VÁLTSD BE HŰSÉGPONTOKAT Regisztrált vevői rendeléseknél
3.990 Ft
2.793 Ft
Webshop kedvezmény: 1.197 Ft 30%
Menny.:

Itt olvashattál a könyvről:

10.000 Ft felett ingyen szállítunk
30% KEDVEZMÉNNYEL saját kiadású sikerkönyvek
AJÁNDÉK könyvjelzőt tedd a kosaradba

A sztori, amire emlékezni fogsz - Kindra Hall

3.990 Ft
2.793 Ft
Webshop kedvezmény: 1.197 Ft 30%
Menny.:
Kívánságlistára teszem
ISBN: 9786156122827

A sztori, amire emlékezni fogsz - Kindra Hall

Ha úrrá leszel a történeteiden, úrrá leszel az életeden.

"Praktikus, vicces és igaz. Kindra könyve örök darab." - Seth Godin

Leírás

A sztori, amire emlékezni fogsz - Kindra Hall

Wall Street Journal és USA Today bestseller

-o-

Ha úrrá leszel a történeteiden, úrrá leszel az életeden.

Történetmondással mindent el lehet érni – a vezetői kommunikáció javításától kezdve az értékesítők motiválásán keresztül a konkurencia ügyfeleinek átcsábításáig. Ez a legújabb, legátütőbb üzleti eszköz. Kindra Hall bemutat négy történettípust, amelyekkel a beszélő megkülönböztetheti magát a többi beszélőtől, magára vonhatja a hallgatóság figyelmét, és javíthat vállalkozása pozícióján.

 

Értéktörténet – ezzel meggyőzöd az ügyfelet, hogy szüksége van a termékedre vagy szolgáltatásodra.

Alapítótörténet – ezzel meggyőzöd a befektetőket és az ügyfeleket, hogy érdemes a vállalatodba fektetniük.

Céltörténet – ezzel összehangolod és motiválod az alkalmazottakat és kollégákat.

Ügyféltörténet – ennek révén terméked vagy szolgáltatásod használója közkinccsé teheti autentikus tapasztalatait.

 

A történetmondás egyszerű, tanulható készség, amelyet bárki elsajátíthat.
A sztori, amire emlékezni fogsz feltárja, hogy emelkednek ki a jók közül a legjobbak.

Esettanulmányok, cégprofilok, anekdoták és saját, eredeti kutatások felhasználásával, lépésekre bontva mondja el, hogyan találj rá a saját történeteidre, és hogyan dolgozd ki azokat – üzleti céljaid szolgálatába állítva.

Mindenkiben ott vannak a történetek – csak nem mindenki mondja el.
Neked mi a sztorid? És hogyan fogod elmondani?

 

-o-

„Akármiben utazol, akárhol tartasz a karrieredben, erre a könyvre most azonnal szükséged van. Praktikus, vicces és igaz. Kindra könyve örök darab.” - Seth Godin, a Na, ez már marketing! című New York Times bestseller szerzője

 

„A történetmondás kulcsfontosságú üzleti készség. Vonzóvá teszi az adatokat, hatékonyabbá a kommunikációt. A történetmondás Kindra Hall könyvéből mindenki számára hozzáférhetővé válik. Nem kell nagy írónak lenned ahhoz, hogy elmondj egy szuper sztorit, csak azt kell tudnod, milyen A sztori, amire emlékezni fogsz.” - Charles Duhigg, az Okosabban, gyorsabban, jobban és A szokás hatalma című bestsellerek szerzője

 

„A sztori ez: a vállalkozásod jelenlegi állapotában megveszed azt a könyvet, együltő helyedben elolvasod, ahogy én tettem, teljesen eldurran a fejed, és a vállalkozásod rohamos javulásba kezd. Vége. Sokan mondanak el sztorikat, de kevesen teszik ezt ragyogóan, és egyetlen ember van, aki be tudja mutatni, hogyan csináld. Ez Kindra sztorija, és ennek a könyvnek a sztorija.” - Scott Stratten, a szónok / történetmondó Hall of Fame-tagja, bestsellerszerző

 

„A történetmondás mesterség, amely gyakran elvész napjaink kapszulái, szlogenjei és infómorzsái között. Kár érte, ugyanis a nyelvek kezdetei óta sztorikon keresztül teremtünk kapcsolatot egymással. Kindra Hall könyve a legszebb védőbeszéd a történet mellett, és a legjobb útmutató, amelyből megtanulhatjuk, hogyan mondjunk el egy sztorit. Elengedhetetlen forrás minden vállalkozónak és influenszernek.” - Mel Robbins, az 5 másodperces szabály című nemzetközi bestseller szerzője

 

Kindra Hall profi történetmondó, Amerika-szerte ismert, díjnyertes szónok. Írásait közölte az Entrepreneur.com. Heti rovata van az Inc. magazinnál, a Success magazin állandó szerzője. New Yorkban él férjével és két gyermekükkel. Ez az első könyve magyarul.

 

A YouTube videóhoz magyar felirat beállítható.
 Bal alsó sarokban az ikonoknál:  Beállítások menü / Feliratok / Automatikus fordítás / Magyar nyelv kiválasztása

 

 

A 21. Század Kiadó ajánlója

Miért osztanak meg több ezren egy rossz minőségű fotó alá így-úgy megírt, hosszabb posztot? Nem érted, miért marad meg egy reklám jobban benned, mint több száz másik? Miért vásárolnak bizonyos márkát jobban, amikor nem is különleges a dizájnja vagy ötlete a terméknek? Hogyan lehet valaki a társaság középpontja, ha nem is nagyhangú? Miben rejlik ezeknek a meglepő sikereknek a titka?
Talán azért lehetnek bizonyos emberek és márkák népszerűbbek, mert történetet mesélnek el. Valódi történetet, aminek karaktereivel könnyű azonosulni, akikhez érzelmileg kötődni kezdünk, miközben valami olyasmi történik velük, ami megváltoztatja az életüket. Ez a „robbanás” pedig hat a mi lelkünkre is, és elkötelezettekké válunk.

Akkor most görgess csak vissza ahhoz a magadban leszólt, rossz minőségű kép alá írt bejegyzéshez, melyet minden logikának ellentmondva több ezren osztottak meg. És olvasd el alatta az elsőre teljesen átlagosnak tűnő posztszöveget. Biztos, hogy olyan átlagos? Hiszen úgy olvastad végig, hogy közben nem hallottad a home office-ban harsányan telefonáló párodat, a hangosan távoktatódó nagyobbik gyerekedet, a nappaliban kismotorozó kisebbiket, és a díszpárnákat morogva kibelező kutyádat. A szomszédot sem hallottad, aki mindig délelőtt 11-kor indítja be a lombszecskázó-gépet gonoszul átvigyorogva a kerítésen. Sőt még a GLS-futár csöngetését sem érzékelted, pedig már hetek óta vársz arra a rohadt csomagra. Valószínű tehát, hogy az a poszt tud valamit, ha képes volt ennyire megtapadni a tudatodban. Igazi történetet mesélt el. Egy igazi történetet, amivel a marketingesek legnagyobb álmát, az emberek figyelmét és elköteleződését meg lehet szerezni. Ezért, ha cégvezető vagy, marketinges, vállalkozó, vagy csak egy átlagos ember, aki szeretné, hogy egy kicsit jobban figyeljenek rá, fogadd meg A sztori, amire emlékezni fogsz tanácsait. Nem fogsz csalódni bennük, csak baromira jól mesélsz majd tőlük. Olyan jól, hogy még a szomszéd is felhagy a lombszecskázással, mert tátott szájjal hallgatja a sztoridat.

Kindra Hall egy olyan csodafegyvernek számító marketingeszközt nyújt át az olvasónak, mely amilyen egyszerű, olyan nagyszerű. De hogy miként kell igazán jól csinálni, hogyan lehet valóban hatni vele az emberekre, és akár vásárlást generálni vele, azt nem mindenki tudja. De azok biztosan, akik ezt a könyvet elolvassák.

 

 

Legyen neked is olyan sztorid, amire mindenki emlékezni fog!

Kosárba

Kedvezményes csomagajánlatunk az általad megnézett könyvből

Mások ezt vették még

Ezek is érdekelhetnek:

Az oldal tetejére