A 21.szazadkiado.hu cookie-kat használ statisztikai és a felhasználói élmény javítása érdekében. A 21.szazadkiado.hu oldal használatával elfogadod a cookie-kat és Adatkezelési tájékoztatónkat.
Termékek Menü

Szállítási és fizetési információk

Szállítási mód és idő

 

Házhozszállítás esetén:

A megrendelések kézbesítése, szállítása futárszolgálattal, GLS által történik. 

A megrendelt termékek szállítási ideje a rendelés feladását követő 2-4 munkanapon belül várható.

A rendelés feldolgozás lezárásakor a raktár értesítő e-mailt küld a Megrendelőnek a rendelés feldolgozás állapotáról, amikor a megrendelést átadjuk a GLS-nek. Ha nem érkezik meg az e-mail, elírhatta az e-mail címét rendeléskor.

A küldemény kézbesítése az GLS felé történő küldemény átadás - és a Megrendelő felé kiküldött státuszváltást jelző értesítő email küldést - követő 2 munkanapon belül várható.

A GLS a kézbesítés napján e-mailen értesítést küld a Megrendelőnek a várható kézbesítésről, a Megrendelő által megadott e-mail címre.

A GLS levele tartalmazni fogja a küldeményazonosító számot, amellyel a GLS ügyfélszolgálaton további pontosítást kérhet a kézbesítéssel kapcsolatban.

 

GLS csomagpont esetén:

GLS CsomagPont választására kizárólag a megrendelés leadásakor történő azonnali bankkártyás fizetés esetén van lehetőség.

Használja ki a személyes átvétel előnyeit és igazítsa napi ritmusához! Magyarország 200 településén már több mint 500 GLS CsomagPont található!

A GLS CsomagPontok különböző profilú üzletekben találhatóak.

 

Hogyan működik a GLS CsomagPont?

A rendelési folyamat során a személyes és szállítási adatok felvételekor válassza a GLS CsomagPontot, majd a legördülő listából kiválaszthatja, hogy melyik átvevőhelyre kéri a terméket.

Amikor a csomag átkerült a futárhoz, akkor erről üzenetben értesítjük! Ezen felül a GLS SMS vagy E-mail értesítőt küld Önnek, ha az árut a GLS CsomagPonton átveheti.

Az értesítést követő 5 munkanapon belül elmehet a csomagért, figyelembe véve az üzlet nyitva tartási idejét.

A megrendelésnél megadott akár 4 átvevő közül, személyazonosító igazolvány bemutatása után, bárki átveheti a megrendelt árut.

Mikor érdemes GLS CsomagPontba kérni a kiszállítást?

  • Ha napközben ritkán van otthon, és ezért nem tud a futárra várni
  • Ha saját időbeosztás szerint szeretné az ügyeit intézni
  • Ha szívesen kihasználná az egyes üzletek hosszú nyitva tartási idejét
  • Ha gyakran van úton, és ezért egyszerűen útba esik az átvevőhely

 

Szállítási díjak GLS futárszolgálat és GLS CsomagPont esetén:

2.499 Ft  rendelési érték alatt 1.350 Ft

2.500 Ft és 8.999 Ft  rendelési érték között 990 Ft

9.000 Ft felett ingyenes

A fenti díjak csak Magyarországon belüli szállításra érvényesek.

 

Nemzetközi szállítást a GLS tagországaiba, az EU zónán belül tudunk teljesíteni.

Ezek árazása a küldemény súlyától és célországának függvényében eltérő lehet.

Standard szállítási díj az EU országokba:

7000 Ft rendelési értékig 3455 Ft

7001 Ft - 15.000 Ft között 5240 Ft

15.001 Ft - 35.000 Ft között 6290 Ft

Nemzetközi szállítást csak bankkártyás fizetéssel vagy előre utalással tudunk teljesíteni.

 

 

Fizetési feltételek és módok

1. ​Utánvéttel - kizárólag házhoz szállítás esetén választható, a csomag átvételekor kell kifizetni a futárnak készpénzben vagy bankkártyával.

Áruházunkban a megrendelt árut utánvételes küldeményként adjuk át a futárszolgálatnak. A teljes vételárat a szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni a küldemény kézbesítőjének.

2. Bankkártyával - lehetőség van a rendelés leadásakor történő azonnali bankkártyás fizetést választani. Webáruházunkban az OTP Bank Simple Pay biztonságos rendszerén keresztül intézhető az azonnali bankkártyás fizetés. GLS CsomagPont választására kizárólag a megrendelés leadásakor történő azonnali bankkártyás fizetés esetén van lehetőség.

Részletes tájékoztatóért kattints IDE!

 

ÁT NEM VETT CSOMAG

 

Tisztelt Vásárlónk!

A megrendelt, de lemondani kívánt csomagot kérjük, haladéktalanul, de legkésőbb a megrendelés napján szíveskedjen jelezni webáruházunk felé az info@21.szazadkiado.hu e-mail címen vagy a +36 20 451 7917 telefonszámon. A sikertelen, megszakított fizetés nem minősül lemondásnak! Ez esetben is kérjük, jelezze lemondási igényét.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a webáruházban megrendelt csomag "sikertelen kézbesítése" szerződésszegésnek minősül, melynek következményeként a webáruház az általa előzetesen kifizetett szállítási költség megtérítésére igényt tart a vásárlótól, abban az esetben is, ha a vásárlónak a szállítás "ingyenes" lett volna. A vállalkozás minden esetben fizet szállítási és csomagolási költséget a kézbesítendő csomagok után, a visszaszállítás után szintén. Amennyiben a vásárló nem veszi át a csomagot, visszautasítja, vagy részére a kézbesítés neki felróható okból adódóan nem lehetséges, a vásárlás ténylegesen NEM VALÓSUL MEG és a szállítási díjra a vállalkozás igényt tart.

Oda-vissza szállítás költsége: 2 700 Ft

A vásárlót megillető 14 napos indoklás nélküli elállási jog (ezen jogáról bővebben tájékozódhat az Általános Szerződési Feltételekben) gyakorlásának egyik törvény által előírt feltétele az, hogy a vásárló ezen szándékát írásban közli a vállalkozással. Mivel a csomag "át nem vétele", illetve "visszaküldése" nem meríti ki ezt a törvényi feltételt, a vásárló ezen magatartásával szerződést szeg és nem elállási jogot gyakorol, továbbá ezen jogok a termékekre, nem a szállítási költségre vonatkoznak. A szállítási költség alól csak akkor mentesül a megrendelő, ha még szállításra átadás előtt lemondja a csomagot.