Barion Pixel
Kiadói ár
1.990 Ft
Eredeti ár
4.490 Ft
Webshop kedvezmény: 2.500 Ft 56%
Online kiadói kedvezmény minimum 25%
Személyes vásárlás -15% a BookUp Könyvesboltban
GLS, MPL, Foxpost, Packeta Kedvező díjskálák
HELLO21 10.000 Ft felett 10% extra

A győztes stratégia: Bill Gates, Andy Grove és Steve Jobs öt örök érvényű leckéje

Kiadói ár
1.990 Ft
Eredeti ár
4.490 Ft
Webshop kedvezmény: 2.500 Ft 56%
Kívánságlistára teszem
ISBN: 9786155638541

A ​győztes s​tratégia együtt elemzi a három zsenit.

 

Leírás

A győztes stratégia: Bill Gates, Andy Grove és Steve Jobs öt örök érvényű leckéje

 

1968 és 1976 között Bill Gates, Steve Jobs és Andy Grove részt vett három vállalat elindításában, melyek meghatározták a technológia világát, együtt elérték a másfél trillió dollár értéket, és megváltoztatták az életünket.

Ez volt a Microsoft az Apple és az Intel.

A ​győztes s​tratégia együtt elemzi a három zsenit, az első pillanattól kezdve, sikereiket és bukásaikat, hasonlóságaikat és különbözőségüket, felfedve az üzleti stratégia legfontosabb szabályait, melyekkel cégeiket építették.

A Harvard és az MIT ismert professzorai, David Yoffie és Michael C​usumano évtizedeken át követték és tanították a módszereiket, és ebben a nagyszerű kötetben megmutatják, hogyan változtatta meg Jobs, Grove és Gates a stratégiai gondolkodást és általában a stratégia szabályait.

“Mindhárman eléggé hajthatatlanok, könyörtelenek és fáradhatatlanok voltak ahhoz, hogy a maguk idejében, uralják a maguk világát.” - The Economist

"Vajon más üzletágakban dolgozó vezetők is tanulhatnak Jobsék szokatlan és látványosan hatásos módszereiből? Hát persze.” - Financial Times

Olvass bele A győztes stratégia című könyvbe!

 

Értesítést kérek

 

Hogyan lesz valakiből a stratégia mestere? 

1998 márciusának az elején Bill Gates, Andy Grove és Steve Jobs, vagyis a Microsoft, az Intel és az Apple vezérigazgatója együtt pózolt New Yorkban a Time magazin 75. születésnapját ünneplő rendezvényen. Ez volt az első és utolsó ilyen alkalom. Ez az egyetlen közös képük abból az időből, amikor mindhárman cégük első számú vezetői voltak. A legmegdöbbentőbb benne az, hogy szmokingot viselnek! Erre az egy estére Jobs lemondott a fekete garbójáról és farmerjáról, Grove a bőrkabátjáról, Gates pedig a megszokott szvetteréről és bő nadrágjáról. 

A középen álló Grove sugárzik az örömtől. Alig pár héttel korábban a Time az Év Emberének választotta, ami illusztris pályájának a megkoronázását jelentette. Az Intel történetének legeredményesebb időszakát élte, dominálta a mikroprocesszor-iparágat, és piacvezető volt a világon a félvezetők terén, mind a bevételek, mind a nyereségesség tekintetében. A csúcsra felérve Grove bejelentette, hogy lemond a vezérigazgatói posztról, és a továbbiakban a cég elnöke lesz, mely pozíciót egészen 2005-ig töltötte be. 
Jobboldalt Gates visszafogottabban mosolyog. A Microsoft vezetőjeként ekkorra minden akadályt legyűrt, beleértve az Intel kiruccanását a szoftveriparba, az Apple kihívását az asztali számítógépek terén, és a legközelebbi múltban a Netscape kísérletét arra, hogy az internetre támaszkodva letaszítsa trónjáról a Microsoftot, a világ legnagyobb szoftvergyártó cégét. De Gates sikere olyan oldalon is felkeltette a 
figyelmet, aminek nemigen örülhetett. Alig két hónappal később az amerikai igazságügyi minisztérium, húsz szövetségi állam és az Egyesült Államok fővárosa peres keresetek egész sorát adta be, azzal vádolva a Microsoftot, hogy piaci fölényét kihasználva törvényellenes akadályokat gördített versenytársai útjába. 2000-ben Gates lemondott huszonöt éven át betöltött vezérigazgatói posztjáról. 2014-ig az igazgatótanács elnöke maradt, amikor még eggyel hátrább lépett, és az új vezérigazgató, Satya Nadella tanácsadója lett. 
A bal oldalon Jobs jellegzetes vigyorát villantja, szokásához híven úgy néz ki, mint aki egyedüli birtokosa egy fontos titoknak. Nyolc hónappal korábban tért vissza ideiglenes vezérigazgatóként az Apple élére, és nem volt hajlandó állandósítani a megbízatását egészen addig, amíg nem látta abszolút biztosítottnak a cég fennmaradását. A korábbi önmagánál pragmatikusabb Jobs megbékélt régi ellenlábasaival, Gatesszel és Grove-val, de ettől még nem lett kevésbé rögeszmés a terméktervezés és a felhasználói élmény irányításának a tekintetében. Két hónappal a fogadás után mutatta be a világnak a gumicukor alakú, színeiben édességekre emlékeztető iMacet, amellyel a cég elindult felfelé a lejtőn. Ezt követően vezette be az iPodot és az iTunest, majd az iPhone-t és az iPadet, és az Apple a világ legértékesebb cégévé vált.  
 
 
 

                                                                                           

Az oldal tetejére