Leírás
Előfizetéses könyvcsomag - Thriller könyvklub
Az erdő istene - Liz Moore - KULT Könyvek
Goodreads Choice Awards 2024 – Az év thrillere
New York Times – Az Év Könyvei
New York Times – Az Év Thrillere
New York Times – Az Év Krimije
Az Év Könyve – PEOPLE MAGAZINE
NEW YORK-I VÁROSI KÖNYVTÁR – AZ ÉV TÍZ LEGJOBBJA
NPR – AZ IDEI LEGJOBBAK
TIME MAGAZINE – 100 KIHAGYHATATLAN KÖNYV
AZ ÉV KÖNYVE: REAL SIMPLE ● OPRAH DAILY ● NEWSWEEK ● VULTURE
Barnes & Noble Könyvklub
„Igazi gyöngyszem: egy irodalmi thriller.” – Paula Hawkins
„Foglyul ejt, akár egy rókacsapda.” – Miranda Cowley Heller
„Briliáns csapda: hazugságok és titkok tömkelege.” – Douglas Stuart
1975. augusztus: egyik hajnalban a táborfelügyelő látja, hogy egy fekhely üres. Eltűnt Barbara Van Laar, az egyik táborlakó. Barbara nem egy átlagos tizenhárom éves: a nyári tábor a családja tulajdonában van, és ez a család a környék legnagyobb munkaadója. Nem először fordul elő, hogy valamelyik gyerek eltűnik a családból. Barbara bátyjának hasonló körülmények között veszett nyoma tizennégy évvel korábban, és azóta se került elő. A tábor személyzete pánikban keresi a lányt, és közben a Van Laar család titkainak újabb és újabb rétegei tárulnak fel, amelyekben a család alkalmazottai is érintettek.
Liz Moore Massachusetts államban nőtt fel, és a manhattani Barnard College-ra, majd a Hunter College-ra járt. 2015-ben Rome Irodalmi Díjat kapott. Jelenleg Philadelphiában, a Temple Universityn tanít kreatív írást. Előző regényét, a Hosszú, fényes folyót beválogatták a Good Morning, America könyvklubba, illetve megjelenésének évében Barack Obama kedvenc könyveinek listáján is szerepelt.
„Az erdő istene, akár A titkos történet, oly mélyen rántja olvasóját a karaktergazdag cselekmény sűrűjébe, hogy órákra megszűnik a környező való világ... Moore könyvének megigéző varázslatából szinte lehetetlen kitörni.” — Washington Post
„Ennek a mesteri kézzel komponált thrillernek... olyan sodrása van, akár egy izgalmas minisorozatnak.” — The New Yorker
„Végtelenül szórakoztató olvasmány... Moore egy képzett erdőőr magabiztosságával vezet bennünket a vadon kacskaringós ösvényein a váratlan végkifejlet felé.” — Boston Globe
„Liz Moore fantasztikusan izgalmas új thrillerje Donna Tartt 1992-es első könyvére, A titkos történetre emlékezetet... Ez is döbbenetes olvasói élményt nyújt, és oly mélyre szippant be az írónő élénk képzeletének világába, hogy csak órák múlva tudtam kapálódzva felbukni levegőért... Precízen adagolt, fordulatokban gazdag cselekmény... Bámulatos! — Maureen Corrigan, Fresh Air, NPR
„Moore kitalált erdei nyári tábora éppoly élethűen színes, mint a saját gyerekkori emlékeimben.” —New York Times
„Ritkaságszámba menően izgalmas olvasmány... Három nappal azután, hogy az utolsó sorig kiolvastad, még mindig az orrodban érzed a fenyőillatot és a tábortűz füstjének a szagát... Moore könyve a családi dráma, a társadalmi regény és a jófajta krimik zseniális ötvözete. Öröm olvasni.” — Marion Winnik, Minneapolis Star Tribune
„Moore az idősíkok váltogatásával és a feszültség folyamatos fenntartásával csodálatosan színgazdag és tűpontos megfigyeléssekkel teli történetet tár elénk az elefántcsonttoronyba zárkózott Van Laar családról, a környezetükről és az őket kiszolgáló, ám mélyen megvető, egyszerű, falusi emberekről. Remek olvasmány.” —People
„Ideje találni egy még üres délutánt, mert ez az érdekesebbnél érdekesebb figuráktól nyüzsgő, fordulatos történet letehetetlen!” —Real Simple
„Liz Moore-nak ez a legújabb, felkavaró thrillerből és családi drámából kikevert, lebilincselő regénye a kivételezés és a megromlott családi viszonyok kényelmetlen igazságait tárja elénk. Aki elolvassa, egy ideig kétszer is meggondolja, mielőtt egyedül az erdő mélyére merészkedik.” —Huffington Post
„Magával ragadó élmény, ami csapatostul vonzza majd az olvasókat. Moore megszokottan lebilincselő történetfűzése, ami ebben a regényében az osztálykülönbségek, a bűnözés és a családi viszonyok mélyreható elemzésével párosul, méltán tarthat igényt a Lisa Jewell-, Tana French- és Lucy Foley-rajongók érdeklődésére is.” — Library Journal
„Ez az átfogó, részletgazdag és szövevényes mellékszálakban bővelkedő, heves érzelmeket keltő regény valahogy soha nem érződik túlbonyolítottnak. A rejtvény kockái irigylésre méltó könnyedséggel csusszannak a helyükre, s közben a történet minden egyes szereplője mély benyomást tesz az olvasóra.” — Kirkus
„Lebilincselő és tanulságos olvasmány... Miközben a történet megállíthatatlanul halad a drámai végkifejlet felé, az izgalmakat a veszélyes és titokzatos vadon kulisszái szolgáltatják... Rabul ejtő és döbbenetes.” —Publishers Weekly
„Ezt a hihetetlenül szórakoztató és olvasmányos könyvet egyaránt imádni fogják a thrillerrajongók és a történelmi regények kedvelői.” —Booklist
„Lélegzet-visszafojtva olvastam az első bekezdéstől az utolsó szóig. Ez a történet arról szól, milyen elveszetten tévelygünk az erdőben és a saját életünkben is. Villámsebesen olvastam végig, de a mondanivalója még sokáig velem marad.” —Rebecca Makkai, a Lenne pár kérdésem című regény New York Times bestseller szerzője
„Ez az izgalmas thriller, ami egyúttal családregény és túlélőkalauz is, foglyul ejt, akár egy rókacsapda. Liz Moore megérteti velünk, hogy mily könnyen utat téveszthetünk a vadonban és megtanít arra is, hogy miképp szabadulhatunk ki. Nagy élvezettel olvastam minden sorát.” — Miranda Cowley Heller, a Papírpalota #1 New York Times bestseller szerzője
„Felkavaró mese egy elveszett gyerekről, ami idővel az ifjúság, a barátság, a családi titkok és az egymással szemben álló társadalmi osztályok hatalmas szőttesévé terebélyesedik. Tele titokkal és hazugsággal, intelligensen és az apró részletekre is figyelmesen megkomponálva.” —Douglas Stuart, a Shuggie Bain Booker-díjas szerzője
„Ritka gyöngyszem ez a magával ragadó és megigéző irodalmi thriller: a tragédia után feléledő szeretetről, nagyszerű és megvetésre méltó családok összeütközéséről.” —Paula Hawkins, A lány a vonaton #1 New York Times bestseller szerzője
Rabul ejtő és döbbenetes
Ebből egy szó sem igaz - Lisa Jewell
A föld nyelte el és A fenti lakók szerzőjétől
Ennyi hazugság az életébe kerülhet
New York Times Bestseller
#1 Sunday Times Bestseller
* AZ ÉV KRIMIJE *
* AZ ÉV REGÉNYE @ TIKTOK AWARDS *
* TÖBB MINT 6,000 ÖTCSILLAGOS ÉRTÉKELÉS *
* ZSINÓRBAN HAT HÉTEN ÁT ELSŐ AZ AUDIBLE-N *
Alix podcastokat készít. A lakásához közeli kocsmában ünnepli negyvenötödik születésnapját, amikor találkozik egy nővel, aki szintén a negyvenötödik születésnapját ünnepli. Pár nappal később véletlenül újra összefutnak, most Alix gyerekeinek iskolája előtt. Talán érdekes interjúalany lenne a podcastban? Próbainterjút készít vele, a nő élettörténete valóban különös és komplikált. Alix nyugtalanítónak találja újdonsült ismerősét, de hajtja a kíváncsiság. Mire kiderül, hogy sötét titkokat rejteget, Alix már túlzottan kiadta magát neki. Ki ez a nő valójában? Mit követett el? És mit fog?
„Győzedelmesen sötét.” ― Lucy Foley
„Ragályos hangulatú regény, igazi lejtmenet.” ― Gillian McAllister
„Száz százalékig zseniális.” ― Clare Mackintosh
„Sokkoló, zsibbasztó diadal.” ― Nicola Walker
„A legerősebb függőséget váltja ki.” ― Claire Douglas
„A sötétség diadala. A csavarosnál is csavarosabb.” ― Jojo Moyes
„Lisa Jewellt nem egyszerűen olvasod, hanem belezuhansz.” ― Erin Kelly
„Lisa Jewell minden egyes könyvvel jobb lesz.” ― Jane Corry
„Lisa Jewell simán csak kiemelkedő.” ― Alex Marwood
Lisa Jewell könyvei világszerte tízmillió példányban keltek el, huszonöt nyelvre fordították le. 1999 óta huszonkét regénye jelent meg, rögtön az első, a Ralph bulija az év legjobban fogyó debütálását jelentette. Könyvei a 21. Század Kiadónál: A föld nyelte el, A fenti lakók, A megmaradt lakók; Az éjjel, amikor eltűnt. Londonban él férjével és két lányukkal, valamint Daisy nevű kutyájukkal.
X: @lisajewelluk
instagram: @lisajewelluk
Facebook: @lisajewellofficial
Ki ez a nő valójában? Mit követett el? És mit fog?
Bodleian Library Könyves VAGY Méhecskés notesz
Egy gyönyörű, luxus Flame Tree notebook. A kiváló minőségű noteszek a képzőművészetet ötvözik a különleges gyártástechnológiákkal. A borítók fólianyomtatással, dombornyomással, majd fóliabélyegzéssel készülnek.
A noteszek rendkívül praktikusak: hátul egy zseb a fontos apró papíroknak, cetliknek, két könyvjelző szalag és egy mágneses oldallappal készül.
-
MŰVÉSZET: Jade Mosinski egy derbyshire-i tervező és illusztrátor, aki olyan gyönyörű és bonyolult illusztrációkat szeret készíteni, amelyeket a természet ihletett, részletes vonalvezetéssel. Szívesen alkot színesebb, nőiesebb mintákat, merészebb formákkal és képekkel. A Méhecskés notesz tervezője.
MŰVÉSZET: A Bodleian Library az egyik legrégebbi könyvtár Európában, és az Oxfordi Egyetem fő kutatókönyvtára. Több mint 13 millió nyomtatott tárgyat őriz, és ezek a könyvgerincek csak néhány példa a Könyvtár gyűjteményében található gyönyörű tárgyak közül.
-
Jegyzetelj, tervezgess, jegyezd fel a fontos gondolatokat és tedd mindezt stílusosan!
-
A jegyzettömb 176 db vonalas oldalt tartalmaz.
Méret: 148 x 110 x 15 mm - A6 méret
A jegyzettömb különleges dísze lehet az íróasztalnak és a női táskának.
Flame Tree Publishing az Instagramon.
Exkluzív: VIP21 Aktív ELŐFIZETŐI TAGSÁGGAL 399 Ft-ért megvásárolható
Zéró protokoll - Anthony McCarten
Aki eltűnni tud, mindent tud
Sunday Times #1 Bestseller szerző
KÉT ÓRÁD VAN RÁ, HOGY ELTŰNJ.
EGYETLEN ESÉLYED, HOGY MEGMENEKÜLJ.
ZÉRÓ ALTERNATÍVÁD VAN.
Gondosan kiválasztottak tíz amerikait a FUSION, a mérföldkő-jelentőségű kémprogram béta-tesztelésére. Ez a program mindenkit megtalál, bárhol van is a bolygón. El lehet bújni előle harminc napon át? A nyeremény hárommillió amerikai dollár.
A tíz vállalkozó egyike egy bostoni könyvtáros, Kaitlyn Day, neki jóval több a tét, nem csak a nyeremény összege. A program fejlesztői számára, ha a FUSION nem működik, a CIA kilencven milliárd dolláros megbízása forog kockán. Amikor a visszaszámlálás a zéróhoz ér, a nyertes csak egyvalaki lehet.
Ez a „hogyan játsszuk ki a rendszert” téma olyan sikereket juttat eszünkbe, mint a Ready Player One és a Lost – Eltűntek, csakhogy a Zéró protokoll mindkettőnél gyorsabb tempójú és mélyebbre ás; inkább az olyan klasszikusokra hajaz (minőségben is), mint az Én, a robot és a Jurassic Park. Provokatív, lényeglátó és eredeti. – A.J. Finn, a Nő az ablakban szerzője
Hosszú ideje az egyik legjobb thriller, amit olvastam. A színtiszta szórakoztatáson túl ez a regény kimondja az igazságot erről a felkavaró korról, amiben élünk. – Douglas Preston, A majomisten elveszett városa szerzője
Amilyen pörgős, olyan időszerű… Anthony McCarten brutálisan feszes összeesküvős thrillere úgy hatol bele a kortárs Amerikába, akár egy golyó. – Graham Moore, Az éjszaka fénye és a Sherlockian szerzője
Az izgalmas a hajsza adja, amely megállás nélkül fokozódik… Ez a jól megírt sztori bizonyítja, hogy egy lebilincselő thrillerhez nem mindig kell vérfürdő. – Kirkus
„A könyv, aminek az olvasása közben még a robotporszívóra is gyanakodva néztem.” - Nita_Könyvgalaxis
Kiadónk ajánlója
Anthony McCarten neve nem ismeretlen, hiszen számos olyan film forgatókönyvét jegyzi, melyeket kimagaslóan izgalmas dramaturgia és zseniális karakterépítés jellemez. Ki ne szerette volna a Freddie Mercury-t megidéző Bohém rapszódiát, a Stephen Hawkingról szóló A mindenség elméletét, a Churchillt bemutató A legsötétebb órát, vagy a Benedek pápát és Ferenc pápát megrajzoló A két pápa című filmet?
A filmes világban elismert zseniális történetszövő viszont könyvet is nagyon tud írni. Forgatókönyvíróként, rendezőként, producerként és színházi adaptációkat is készítő alkotóként mindent tud arról, mitől működik egy sztori. Az emberi tényezőtől. Legyen az történelmi film, lélektani dráma vagy akciódúsabb mű, tisztában van vele, hogy a történet izgalmát nemcsak az események, de az események emberekre gyakorolt hatása jelenti. Hogy mihez kezd például valaki egy olyan feladattal, hogy harminc napra teljesen el kell tűnnie, láthatatlanná kell válnia a társadalomban?
A vadászat-krimik zsánere megunhatatlan műfaj: amikor az áldozatnak bujkálnia kell üldözője elől, az olvasó alapvető emberi együttérzése rögtön bekapcsol, máris a főhősnek drukkolunk, és faljuk az oldalakat, hogy kiderüljön, megmenekül-e. Egy ilyen típusú thrillert megújítani viszont csakis olyan alkotó tud, aki szereplői iránt azonnal képes szimpátiát ébreszteni, elköteleződést kialakítani. Így a végén már azon kapjuk magunkat, le sem tudjuk tenni a könyvet, annyira kíváncsiak vagyunk rá, mire megy a tíz kiválasztott a világ legszemfülesebb kémprogramjával, az ahhoz tartozó elszánt kiberkopókkal, és a mindenhol ott lebegő megfigyelő drónokkal.
A világsajtó állandóan a kémprogramoktól hangos: hogyan és miért használják a kormányok megfigyelésre. De nem kell kémprogramot telepíteni a telefonunkra, hogy az állandóan adatokat gyűjtsön rólunk. A komoly társadalomkritikai kérdéseket is felvető mű tehát nemcsak egy egyszerű thriller, hanem arra is rádöbbenti az olvasót, hogy a 21. század embere miért mutat meg olyan sokat magából, és miért annyira nehéz láthatatlanná válnia.
Anthony McCarten Új-Zélandon született, jelenleg Londonban él. Kétszer nyerte el a BAFTA-t, és forgatókönyveit négyszer nevezték Oscar-díjra. Legismertebb művei: A mindenség elmélete, Bohém rapszódia, A két pápa, A legsötétebb óra.
Ez a program mindenkit megtalál, bárhol van is a bolygón. El lehet bújni előle harminc napon át?