Barion Pixel
A 21.szazadkiado.hu cookie-kat használ statisztikai és a felhasználói élmény javítása érdekében. A 21.szazadkiado.hu oldal használatával elfogadod a cookie-kat és Adatkezelési tájékoztatónkat
Kiadói ár
8.140 Ft
Eredeti ár
12.670 Ft
Webshop kedvezmény: 4.530 Ft 36%
Kiadói kedvezmény minimum 25%
2-5 munkanapon belüli rendelés feldolgozás
Törzsvásárlói pontok - regisztrált vásárlóknak - 5% visszajár
Ünnepi kiadói kedvezmények

Fókuszálj a kommunikációra - könyvcsomag

Kiadói ár
8.140 Ft
Eredeti ár
12.670 Ft
Webshop kedvezmény: 4.530 Ft 36%
Kívánságlistára teszem
Gyártó: 21. Század Kiadó
ISBN: fokuszalj-kommunikacio
Ez a vásárlásod 9 pontot ér!

Fókuszálj a kommunikációra - könyvcsomag

Kommunikációs könyvcsomagunkba három sikerkönyvet válogattunk össze, melyek az üzleti, közösségi, ekőadói, baráti, családi, önvédelmi kommunikációs helyzetek felismerésére és azok kezelésére tanítanak meg. 

 

Leírás

Fókuszálj a kommunikációra - könyvcsomag

Kommunikáció a mindennapi és az üzleti életben 

 

Kommunikációs könyvcsomagunkba három sikerkönyvet válogattunk össze, melyek az üzleti, közösségi, ekőadói, baráti, családi, önvédelmi kommunikációs helyzetek felismerésére és azok kezelésére tanítanak meg. 

-

 

​Golyóálló - Evy Poumpouras

Önvédelmi stratégiák egy amerikai titkos ügynöktől

 

-o-

Védd magad! Értsd az embereket! Urald a helyzetet! Élj félelem nélkül!

 

Evy Poumpourasnak sikerült fényes sikereket felmutatnia egy férfiak által uralt területen: amerikai elnökök testőreként dolgozott. A világ legrégebbi elit alakulatánál szerzett tapasztalatai ismeretében az olvasó felkészültebben reagálhat stresszhelyzetekben, gyorsabban kiismerheti a többi ember viselkedését, azt is kontrollálni tudja, hogy milyennek látszik mások szemében, és mindezek eredményeképpen félelem nélkül élhet.

 

Legyőzve mindennapi félelmeinket mindnyájan erősebbé, magabiztosabbá és kiegyensúlyozottabbá válhatunk. Hogyan essünk túl a nehéz beszélgetéseken? Kiben bízzunk? Kinek lehetnek rossz szándékai velünk szemben? Tereljük jó irányba a helyzeteket, és készüljünk fel a váratlan dolgokra.

Amikor golyóállóvá válsz, a legjobb, legbátrabb éneddel azonosulsz, önmagad legerőteljesebb formáját hozod. Az igazi erő végső soron nem testi, hanem szellemi erő. A bátorság abban áll, hogy szembenézünk félelmeinkkel, de ezen túl állhatatosságot feltételez. Állnunk kell a sarat, beépített detektorral kell rendelkeznünk, amely jelez, ha valaki kamuzik. A Golyóálló bemutatja, hogyan fejlesszük természetes ösztöneinket, hogy bennünk is kibontakozzanak ezek a tulajdonságok, és a félelem hogyan adja át helyét a rettenthetetlenségnek.

 


Evy Poumpouras volt testőr, a Spy Games című tévéműsor sztárja. Barack Obama, Bill Clinton és George W. Bush elit titkosszolgálatában dolgozott. Egyike annak a mindössze öt nőnek, aki megkapta a titkosszolgálati dolgozók legmagasabb fokozatú kitüntetését, az úgynevezett Bátorságérmet. Törvényszéki pszichológusi és újságírói diplomával rendelkezik.

 

 

„Poumpouras bölcs útmutatásai és cselekvésközpontú leckéi minden korosztály számára hasznosíthatóak. Akinek jól jönne egy önbizalominjekció, az imádni fogja.” – Publishers Weekly

 

„Evy tapasztalatból beszél, és valóban meggyőző. Személyes és globális szinten is a biztonság az egyik legfontosabb kérdés, amellyel manapság szembenézünk.” – Gavin de Becker, a Gift of Fear című bestseller szerzője

 

„Evy úgy ismeri a biztonság és az önvédelem témáját, mint a tenyerét. Tudásán, képzettségén és tapasztalatain túl mellette szól, hogy harcedzett. Sikerrel védte az országunkat, amikor számos élet került veszélybe - a sajátját is beleértve. Aki ezekben a zavaros időkben aggódik a személyes biztonsága miatt, annak ez kötelező olvasmány.” – Maria Menounos, az EveryGirl’s Guide To Diet And Fitness című New York Times bestseller szerzője

 

„San Bernardino, Paris, Las Vegas... éveken át Evyhez fordultam tanácsért, útmutatásért, belőle merítettem bátorságot. Önkéntelenül mindig azt kérdeztem magamtól: Evy mit tenne ebben a helyzetben?” – Dr. Drew Pinsky

 

„Evy elmondja, milyen az, amikor valaki állja a sarat, eltökélt és erős. Rámutat, hogy a rettenthetetlenség, a kiegyensúlyozottság forrása az elme. A jelenlegi helyzetben új módszereket talál arra, hogy megvédjük magunkat, és tudatában legyünk saját erejünknek.” – Iman Oubou, a Swaay Media alapító-vezérigazgatója

 

„Evy nagy utazásra viszi az olvasót: aki ijedezett, sebezhetőnek érezte magát, az a végére felkészültté válik. Ami engem illeti, bármikor rábíznám az életemet, és nincs olyan ajtó, amin ne mernék belépni, ha ott van mellettem.” – John (Buck) Smith, főfelügyelő /a menekültügyi alakulat parancsnoka, nyugalmazott marshal (Ret.)

 

„Egyre erőszakosabbá és kiszámíthatatlanabbá váló világunkban Evy egy higgadt, humorral teli, józan hangot képvisel.” – Jenny Hutt, a Sirius XM rádió műsorvezetője

 

 

Megrendelhető önálló kötetként vagy kedvezményes csomagajánlatban is.

-

-

 

A sztori, amire emlékezni fogsz - Kindra Hall

Wall Street Journal és USA Today bestseller

-o-

Ha úrrá leszel a történeteiden, úrrá leszel az életeden.

Történetmondással mindent el lehet érni – a vezetői kommunikáció javításától kezdve az értékesítők motiválásán keresztül a konkurencia ügyfeleinek átcsábításáig. Ez a legújabb, legátütőbb üzleti eszköz. Kindra Hall bemutat négy történettípust, amelyekkel a beszélő megkülönböztetheti magát a többi beszélőtől, magára vonhatja a hallgatóság figyelmét, és javíthat vállalkozása pozícióján.

 

Értéktörténet – ezzel meggyőzöd az ügyfelet, hogy szüksége van a termékedre vagy szolgáltatásodra.

Alapítótörténet – ezzel meggyőzöd a befektetőket és az ügyfeleket, hogy érdemes a vállalatodba fektetniük.

Céltörténet – ezzel összehangolod és motiválod az alkalmazottakat és kollégákat.

Ügyféltörténet – ennek révén terméked vagy szolgáltatásod használója közkinccsé teheti autentikus tapasztalatait.

 

A történetmondás egyszerű, tanulható készség, amelyet bárki elsajátíthat.
A sztori, amire emlékezni fogsz feltárja, hogy emelkednek ki a jók közül a legjobbak.

Esettanulmányok, cégprofilok, anekdoták és saját, eredeti kutatások felhasználásával, lépésekre bontva mondja el, hogyan találj rá a saját történeteidre, és hogyan dolgozd ki azokat – üzleti céljaid szolgálatába állítva.

Mindenkiben ott vannak a történetek – csak nem mindenki mondja el.
Neked mi a sztorid? És hogyan fogod elmondani?

 

-o-

„Akármiben utazol, akárhol tartasz a karrieredben, erre a könyvre most azonnal szükséged van. Praktikus, vicces és igaz. Kindra könyve örök darab.” - Seth Godin, a Na, ez már marketing! című New York Times bestseller szerzője

 

„A történetmondás kulcsfontosságú üzleti készség. Vonzóvá teszi az adatokat, hatékonyabbá a kommunikációt. A történetmondás Kindra Hall könyvéből mindenki számára hozzáférhetővé válik. Nem kell nagy írónak lenned ahhoz, hogy elmondj egy szuper sztorit, csak azt kell tudnod, milyen A sztori, amire emlékezni fogsz.” - Charles Duhigg, az Okosabban, gyorsabban, jobban és A szokás hatalma című bestsellerek szerzője

 

„A sztori ez: a vállalkozásod jelenlegi állapotában megveszed azt a könyvet, együltő helyedben elolvasod, ahogy én tettem, teljesen eldurran a fejed, és a vállalkozásod rohamos javulásba kezd. Vége. Sokan mondanak el sztorikat, de kevesen teszik ezt ragyogóan, és egyetlen ember van, aki be tudja mutatni, hogyan csináld. Ez Kindra sztorija, és ennek a könyvnek a sztorija.” - Scott Stratten, a szónok / történetmondó Hall of Fame-tagja, bestsellerszerző

 

„A történetmondás mesterség, amely gyakran elvész napjaink kapszulái, szlogenjei és infómorzsái között. Kár érte, ugyanis a nyelvek kezdetei óta sztorikon keresztül teremtünk kapcsolatot egymással. Kindra Hall könyve a legszebb védőbeszéd a történet mellett, és a legjobb útmutató, amelyből megtanulhatjuk, hogyan mondjunk el egy sztorit. Elengedhetetlen forrás minden vállalkozónak és influenszernek.” - Mel Robbins, az 5 másodperces szabály című nemzetközi bestseller szerzője

 

Kindra Hall profi történetmondó, Amerika-szerte ismert, díjnyertes szónok. Írásait közölte az Entrepreneur.com. Heti rovata van az Inc. magazinnál, a Success magazin állandó szerzője. New Yorkban él férjével és két gyermekükkel. Ez az első könyve magyarul.

 

A YouTube videóhoz magyar felirat beállítható.
 Bal alsó sarokban az ikonoknál:  Beállítások menü / Feliratok / Automatikus fordítás / Magyar nyelv kiválasztása

 

 

A 21. Század Kiadó ajánlója

Miért osztanak meg több ezren egy rossz minőségű fotó alá így-úgy megírt, hosszabb posztot? Nem érted, miért marad meg egy reklám jobban benned, mint több száz másik? Miért vásárolnak bizonyos márkát jobban, amikor nem is különleges a dizájnja vagy ötlete a terméknek? Hogyan lehet valaki a társaság középpontja, ha nem is nagyhangú? Miben rejlik ezeknek a meglepő sikereknek a titka?
Talán azért lehetnek bizonyos emberek és márkák népszerűbbek, mert történetet mesélnek el. Valódi történetet, aminek karaktereivel könnyű azonosulni, akikhez érzelmileg kötődni kezdünk, miközben valami olyasmi történik velük, ami megváltoztatja az életüket. Ez a „robbanás” pedig hat a mi lelkünkre is, és elkötelezettekké válunk.

Akkor most görgess csak vissza ahhoz a magadban leszólt, rossz minőségű kép alá írt bejegyzéshez, melyet minden logikának ellentmondva több ezren osztottak meg. És olvasd el alatta az elsőre teljesen átlagosnak tűnő posztszöveget. Biztos, hogy olyan átlagos? Hiszen úgy olvastad végig, hogy közben nem hallottad a home office-ban harsányan telefonáló párodat, a hangosan távoktatódó nagyobbik gyerekedet, a nappaliban kismotorozó kisebbiket, és a díszpárnákat morogva kibelező kutyádat. A szomszédot sem hallottad, aki mindig délelőtt 11-kor indítja be a lombszecskázó-gépet gonoszul átvigyorogva a kerítésen. Sőt még a GLS-futár csöngetését sem érzékelted, pedig már hetek óta vársz arra a rohadt csomagra. Valószínű tehát, hogy az a poszt tud valamit, ha képes volt ennyire megtapadni a tudatodban. Igazi történetet mesélt el. Egy igazi történetet, amivel a marketingesek legnagyobb álmát, az emberek figyelmét és elköteleződését meg lehet szerezni. Ezért, ha cégvezető vagy, marketinges, vállalkozó, vagy csak egy átlagos ember, aki szeretné, hogy egy kicsit jobban figyeljenek rá, fogadd meg A sztori, amire emlékezni fogsz tanácsait. Nem fogsz csalódni bennük, csak baromira jól mesélsz majd tőlük. Olyan jól, hogy még a szomszéd is felhagy a lombszecskázással, mert tátott szájjal hallgatja a sztoridat.

Kindra Hall egy olyan csodafegyvernek számító marketingeszközt nyújt át az olvasónak, mely amilyen egyszerű, olyan nagyszerű. De hogy miként kell igazán jól csinálni, hogyan lehet valóban hatni vele az emberekre, és akár vásárlást generálni vele, azt nem mindenki tudja. De azok biztosan, akik ezt a könyvet elolvassák.

 

 

Legyen neked is olyan sztorid, amire mindenki emlékezni fog!

-

-

 

Verj át, ha tudsz! - Pamela Meyer

A hazugság felismerésének bizonyított módszerei

 

Ismerőseink, családtagjaink, kollégáink, a média, a reklámok, mind-mind hazudnak nekünk. A témát egymástól függetlenül vizsgáló kutatók jutottak ugyanarra az eredményre: az átlagembert minden áldott nap közel 200-szor akarják becsapni. Most végre létrejött valami, ami a védelmünkre lehet. 

A Verj át, ha tudsz! három különböző elméletből és gyakorlatból - az arckifejezések helyes értelmezéséből, a kihallgatási technikák alkalmazásából és a hazugságvizsgáló kutatások átfogó összehasonlításából - hoz létre új diszciplínát, hogy megtanítsa, miként lehet a leghatékonyabban felderíteni a csalást. Ennek az új tudománynak a módszereit használja az amerikai üzleti élet nem egy jól ismert alakja, hogy kiirtsa a tranzakciókból a hazugság elemeit.

A Verj át, ha tudsz! közkinccsé teszi a korábban csak a hírszerzői körökben, a rendőrakadémiákon és az egyetemi tanszékek eldugott kutatásaiban jelenlévő tudást.


 

Mi van a könyvben?

Tanuljon olyan titkos kommunikációs technikákat, amelyek a közelmúltig csak egy maroknyi kutató, kihallgató tiszt és operatív hírszerző előtt voltak ismertek!

A Verj át, ha tudsz!-ból megtudható, mi az, ami ott van minden üzleti megbeszélésen, minden állásinterjú során, minden tárgyaláson az ön orra előtt, és amit mégsem vett eddig soha észre:

 

 

- Tíz életveszélyes arckifejezés, amelyet jobb, ha megtanul.

- Az a tíz perdöntő kérdés, amellyel bárkit rábírhat, hogy elmondja önnek az igazságot.

- Megtanulja, miképpen szúrja ki és fojtsa el csírájában egy viszonylag egyszerű, ötlépcsős módszer segítségével a szinte minden fontos üzleti tárgyaláson és interjúban előbukkanó hazugságokat.

- Megtanul felismerni több tucat olyan arckifejezést és testtartást, amelynek láttán jobb, ha harmadfokú készültségbe helyezi magát. 

- Megtanulja, miképpen ismerheti fel azokat a szófordulatokat, amelyekből megkülönböztethető a csalárd beszéd az igazmondástól.

 

A Verj át, ha tudsz! egy könnyed, de praktikusan használható könyv az üzleti életben előforduló hazugságokról és a felismerésükről. Tárgyalástechnikai alapmű. - www.uzletresz.hu

 

 

Mindhárom kötet megrendelhető kötetenként vagy kedvezményes csomagajánlatban.

 

  

 

Mások ezt vették még

Az oldal tetejére