A 21.szazadkiado.hu cookie-kat használ statisztikai és a felhasználói élmény javítása érdekében. A 21.szazadkiado.hu oldal használatával elfogadod a cookie-kat és Adatkezelési tájékoztatónkat
18.660 Ft
12.260 Ft
Webshop kedvezmény: 6.400 Ft 34%
25% - 30% alap KIADÓI KEDVEZMÉNY könyveinkre
TARTALMAS szórakozás
GLS, FoxPost, Packeta - kedvező díjakkal
Summer Sale - extra ajánlatok

Fókuszálj a fejlődésre - vezetői könyvcsomag

18.660 Ft
12.260 Ft
Webshop kedvezmény: 6.400 Ft 34%
Kívánságlistára teszem
ISBN: fokuszalj-csomag-vezetoi

Önfejlesztő könyvcsomagunkba négy sikerkönyvet válogattunk össze, az adott területet érintve, a legnevesebb szerzőktől.  Legyen szó válságkezelésről, csapatépítésről, tárgyalási technikáról vagy épp hatékonyságról, tanulj a világ legsikeresebb vezetőnek stratégiai gondolkodásából, sikereiből és hibáiból.

Leírás

Fókuszálj a fejlődésre - vezetői könyvcsomag

Egyetlen dolog állandó: a változás. A kérdés csak az, hogy akadályként vagy lehetőségként tekintesz rá? 

Önfejlesztő könyvcsomagunkba négy sikerkönyvet válogattunk össze, az adott területet érintve, a legnevesebb szerzőktől. 

Legyen szó válságkezelésről, csapatépítésről, tárgyalási technikáról vagy épp hatékonyságról, tanulj a világ legsikeresebb vezetőnek stratégiai gondolkodásából, sikereiből és hibáiból.

-

 

Mitől leszel jó vezető? - David M. Rubenstein

A világ legfontosabb cégvezetőinek, tulajdonosainak és úttörő gondolkodóinak bölcsessége

 

New York Times Bestseller

#1 Wall Street Journal Bestseller

 

                                                                                           

Az elmúlt öt évben David M. Rubenstein a világ legjobb teljesítményt nyújtó vezetőit kérdezte arról, kik ők, és hogyan váltak sikeressé. A Mitől leszel jó vezető nélkülözhetetlen vezetői kézikönyv: a pénzügyi világ (Warren Buffett, Jamie Dimon, Christine Lagarde, Ken Griffin), az informatika (Jeff Bezos, Bill Gates, Eric Schmidt, Tim Cook), a szórakoztatóipar (Oprah Winfrey, Lorne Michaels, Renee Fleming, Yo-Yo Ma), a sport (Jack Nicklaus, Adam Silver, Coach K, Phil Knight) és az államigazgatás (Bill Clinton és George W. Bush amerikai elnökök, Ruth Bader Ginsburg, Nancy Pelosi) legnagyobb elméinek tanácsait gyűjti egybe.

 

  • Jeff Bezos a kóborlásból begyűjthető energiákat zabolázza meg - úgy gondolja, legjobb döntéseit szívből, intuitív alapon hozta meg, nem elemzés révén.
  • Richard Branson soha nem azért kezd dolgozni valamin, hogy hasznot termeljen. A legjobb megoldást akarja nyújtani az adott területen.
  • Phil Knight úgy tekint a Nike-ra, mint egy marketingcégre, amelynek legfontosabb marketingeszköze a Nike termék.
  • Marillyn Hewson négy testvérével apa nélkül nőtt fel Kansasben, és gyorsan megtanulta, hogy csak magára számíthat, és hogy mi a pénz értéke.

 

Hogyan hoztak döntéseket, hogyan viszonyultak az innovációhoz, a változáshoz és a válsághoz ezek az úttörő személyiségek? Évtizedes tapasztalatokról számolnak be, rendkívüli történeteket mondanak el. Az itt olvasható beszélgetésekből kirajzolódik figyelemre méltó életük és karrierjük.

 

 

David M. Rubenstein - a The American Story című könyv szerzője, The Carlyle Group látnoki képességekkel megáldott társalapítója, a David Rubenstein Show állandó műsorvezetője, sokszorosan díjazott filantróp (Carnegie Medal, MoMA’s David Rockefeller-díj). Washington, DC-ben él.

 

„Hihetetlenül szórakoztató könyv az élet egészen eltérő területein tevékenykedő vezetőkről. David Rubenstein a legkülönbözőbb emberekkel beszélget: például Jeff Bezosszal és Yo-Yo Mával - dialógusaik frappánsan elevenítik meg élettörténetüket és azon vonásaikat, amelyek sikeressé tették őket. Rubenstein mindebből le tudja szűrni, hogy mik azok a vezetői erények, amelyekben minden beszélgetőtársa osztozik. Ettől lesz a Hogyan vezessünk kivételesen hasznos és inspiráló könyv.” - Robert M. Gates, az USA volt védelmi minisztere, A vezetés szenvedélye című #1 New York Times Bestseller szerzője

 

„Napjaink rohanó, zűrzavaros világában kulcsfontosságúak a bölcs és hatékony vezetői tapasztalatok. David Rubenstein Hogyan vezessünk című könyve egyedi betekintést nyújt abba, hogyan lesz valakiből legendás vezető.  - Sheryl Sandberg, a Facebook ügyvezető igazgatója, a LeanIn.Org és a OptionB.Org alapítója

 

„A vezetés nem tudomány, hanem művészet, és a nagyszerű David Rubenstein a Louvre-ba illő csoportosulást hívott össze igazi mesterekből. Pompás, megvilágító erejű, felbecsülhetetlen értékű könyv ez, amelyből a kormányzástól a sportig az élet minden területéről megtudhatjuk, mi az, ami ott igazán számít.” - Jon Meacham, a Franklin és Winston című bestseller szerzője

 

„David Rubenstein összegzi a hatékony vezető lényeges erényeit, miközben utánozhatatlan interjúkat készít a legtapasztaltabb amerikai vezetőkkel. A Hogyan vezessünk közvetlen, izgalmas beszélgetések gyűjteménye, megfűszerezve a lényeges tudnivalókkal, amelyekből kiderül, hogyan kell helyt állni és sikert aratni éles helyzetben.” - Susan E. Rice, az USA volt ENSZ nagykövete, volt nemzetbiztonsági főtanácsadó

 

„Ideje, hogy David Rubensteint is bevegyük a legtehetségesebb interjúkészítők ligájába, Bill Moyers, Lesley Stahl, Anderson Cooper és Jim Lehrer mellé. Rubenstein két tucatnyi prominens amerikait beszélt rá, hogy mondják el bennfentes történetüket arról, hogy lett belőlük nagyhatalmú vezető. Pattogó tempójú, végtelenül izgalmas kötet - vadonatúj emlékeztető, hogy még mindig vannak köztünk vérbeli vezetők.” - David Gergen, a CNN vezető elemzője, a Harvard Kennedy School Államférfiképző Központjának alapító igazgatója

 

„David Rubenstein a vezetéselmélet szakértője. Miközben elolvassuk korunk legnagyszerűbb vezetőinek tanácsait, az az érzésünk, hogy ezek a mesterek közvetlenül nekünk tárják fel titkaikat.” - Walter Isaacson, a Leonardo da Vinci, a Steve Jobs és az Einstein című #1 New York Times bestsellerek szerzője

 

„Rubenstein bemutatja az olvasónak a vezető személyiségében megtalálható értékek és kockázatok teljes spektrumát.” - Forbes

 

A világ legfontosabb cégvezetőinek, tulajdonosainak és úttörő gondolkodóinak bölcsessége egy kötetbe gyűjtve.

 

Megvásárolható önálló kötetként vagy kedvezményes vezető és önfejlesztői könyvcsomagban is.

 

Trillió-dolláros coach - Bill Campbell vezetési taktikái a Szilícium-völgyből 

Eric Schmidt, Jonathan Rosenberg, Alan Eagle

#1 Wall Street Journal Bestseller

New York Times Bestseller

USA Today Bestseller

Bill Campbell olyan prominens nagyvállalatok növekedésében vállalt szerepet, mint a Google, az Apple és az Intuit. Szoros kapcsolatot ápolt a Szilícium-völgy legkreatívabb elméivel, köztük Steve Jobs-szal, Larry Page-dzsel és Eric Schmidt-tel. Igazi üzleti zseni: tucatszámra mentorált fontos cégvezetőket, vállalkozókat, befektetőket, de még pedagógusokat és sportolókat is az Amerikai Egyesült Államokban.

-

A Google vezetői, Eric Schmidt, Jonathan Rosenberg és Alan Eagle több mint tíz éven át tapasztalták, hogyan épít Bill kapcsolatokat, hogyan inspirálja őket és oldja fel a lappangó feszültségeket, amelyek a gyorsan változó közegekben óhatatlanul kialakulnak.

Ez a kötet Coach Bill bölcsességének esszenciája - a szerzők mentoruk előtti tiszteletadás gesztusaként tárják elénk útmutatásait. Több mint nyolcvan emberrel készítettek interjút, akik ismerték és szerették Bill Campbell-t.

-

A Trillió dolláros coach híres emberek, vállalatok életéből vett anekdotákkal szemlélteti a mester munkamódszerét. Nélkülözhetetlen segédanyag minden előrelátó vezetőnek és menedzsernek.

 

Eric Schmidt a Google elnök-vezérigazgatója volt 2001 és 2011 között, a Google elnökségi tagja 2011-től 2015-ig és az Alphabet elnökségi tagja 2015-től 2018-ig.

Jonathan Rosenberg a Google vezérigazgató-helyettese volt és az Alphabet vezetőségi tanácsadója. A Google termékfejlesztői csapatát vezette 2002-től 2011-ig.

Alan Eagle 2007 óta igazgató a Google-nél. Korábban Eric és Jonathan beszédeit írta, jelenleg a Google értékesítési programjainak egyik vezetője.

A három szerzőtől korábban magyarul megjelent: Google - így vezetünk mi.

 

 

 

A céged jórészt annyit ér, amennyit a benne dolgozók érnek.

Miattuk van hatékonyság, innováció, profit.

Ma már a legjobbakat nem kapod meg csupán csak pénzért.

A modern munkahely bizalomra és biztonságra épül.

Amit most, a legnagyobb válságban teremthetsz meg.

Használd ki!

Használd a trillió dolláros coach tanácsait, elveit, életszemléletét.

Érezzék biztonságban magukat azok, akikre a cégedet építetted!

Foglalkozz velük, hallgasd meg őket, oszlasd el a kételyeiket.

Soha nem fogják elfelejteni, hogy, amikor mindenki bizonytalanságban volt, nekik nem kellett rettegni.

 

 

 

A győztes stratégia: Bill Gates, Andy Grove és Steve Jobs öt örök érvényű leckéje

 

1968 és 1976 között Bill Gates, Steve Jobs és Andy Grove részt vett három vállalat elindításában, melyek meghatározták a technológia világát, együtt elérték a másfél trillió dollár értéket, és megváltoztatták az életünket.

Ez volt a Microsoft az Apple és az Intel.

A ​győztes s​tratégia együtt elemzi a három zsenit, az első pillanattól kezdve, sikereiket és bukásaikat, hasonlóságaikat és különbözőségüket, felfedve az üzleti stratégia legfontosabb szabályait, melyekkel cégeiket építették.

A Harvard és az MIT ismert professzorai, David Yoffie és Michael C​usumano évtizedeken át követték és tanították a módszereiket, és ebben a nagyszerű kötetben megmutatják, hogyan változtatta meg Jobs, Grove és Gates a stratégiai gondolkodást és általában a stratégia szabályait.

Hogyan lesz valakiből a stratégia mestere? 

1998 márciusának az elején Bill Gates, Andy Grove és Steve Jobs, vagyis a Microsoft, az Intel és az Apple vezérigazgatója együtt pózolt New Yorkban a Time magazin 75. születésnapját ünneplő rendezvényen. Ez volt az első és utolsó ilyen alkalom. Ez az egyetlen közös képük abból az időből, amikor mindhárman cégük első számú vezetői voltak. A legmegdöbbentőbb benne az, hogy szmokingot viselnek! Erre az egy estére Jobs lemondott a fekete garbójáról és farmerjáról, Grove a bőrkabátjáról, Gates pedig a megszokott szvetteréről és bő nadrágjáról. 

A középen álló Grove sugárzik az örömtől. Alig pár héttel korábban a Time az Év Emberének választotta, ami illusztris pályájának a megkoronázását jelentette. Az Intel történetének legeredményesebb időszakát élte, dominálta a mikroprocesszor-iparágat, és piacvezető volt a világon a félvezetők terén, mind a bevételek, mind a nyereségesség tekintetében. A csúcsra felérve Grove bejelentette, hogy lemond a vezérigazgatói posztról, és a továbbiakban a cég elnöke lesz, mely pozíciót egészen 2005-ig töltötte be. 
Jobboldalt Gates visszafogottabban mosolyog. A Microsoft vezetőjeként ekkorra minden akadályt legyűrt, beleértve az Intel kiruccanását a szoftveriparba, az Apple kihívását az asztali számítógépek terén, és a legközelebbi múltban a Netscape kísérletét arra, hogy az internetre támaszkodva letaszítsa trónjáról a Microsoftot, a világ legnagyobb szoftvergyártó cégét. De Gates sikere olyan oldalon is felkeltette a 
figyelmet, aminek nemigen örülhetett. Alig két hónappal később az amerikai igazságügyi minisztérium, húsz szövetségi állam és az Egyesült Államok fővárosa peres keresetek egész sorát adta be, azzal vádolva a Microsoftot, hogy piaci fölényét kihasználva törvényellenes akadályokat gördített versenytársai útjába. 2000-ben Gates lemondott huszonöt éven át betöltött vezérigazgatói posztjáról. 2014-ig az igazgatótanács elnöke maradt, amikor még eggyel hátrább lépett, és az új vezérigazgató, Satya Nadella tanácsadója lett. 
A bal oldalon Jobs jellegzetes vigyorát villantja, szokásához híven úgy néz ki, mint aki egyedüli birtokosa egy fontos titoknak. Nyolc hónappal korábban tért vissza ideiglenes vezérigazgatóként az Apple élére, és nem volt hajlandó állandósítani a megbízatását egészen addig, amíg nem látta abszolút biztosítottnak a cég fennmaradását. A korábbi önmagánál pragmatikusabb Jobs megbékélt régi ellenlábasaival, Gatesszel és Grove-val, de ettől még nem lett kevésbé rögeszmés a terméktervezés és a felhasználói élmény irányításának a tekintetében. Két hónappal a fogadás után mutatta be a világnak a gumicukor alakú, színeiben édességekre emlékeztető iMacet, amellyel a cég elindult felfelé a lejtőn. Ezt követően vezette be az iPodot és az iTunest, majd az iPhone-t és az iPadet, és az Apple a világ legértékesebb cégévé vált.  
 
 
 

                                                                                           

Hullámvasút egy életen át - Bob Iger

Hogyan építettem a Walt Disneyből a világ legvarázslatosabb cégét?

 

 

New York Times No1 bestseller

 

„[Bob Iger] magasabbra emelte a Disney brandet, mint arra bárki is számított volna, és ezt pimasz módon, mégis kecsesen vitte véghez. Ez a könyv bemutatja, hogyan történt mindez.” - Steven Spielberg

„Az év üzletembere 2019” - Time magazin

 

Egy nagy vízió alapjai: a Disney vezérigazgatója feltárja, milyen ötleteket és értékeket követett, miközben megújította a világ legszeretettebb cégét, és hogyan inspirálta azokat a dolgozókat, akik életre keltik a varázslatot. Robert Iger 2005-ben, egy nehéz időszakban lett a Walt Disney Company vezérigazgatója. A piaci verseny egyre élesedett, a technikai fejlődés gyorsabb volt, mint bármikor korábban a cég történetében.

 

Igernek a jövővel kapcsolatos víziója három gondolatra épült: újra és újra el kell köteleződni amellett az elv mellett, hogy a minőség igenis számít; a technológia változása ellen nem lehet küzdeni, az élére kell állni; nagyban kell gondolkozni - a globális piacban kell gondolkozni - a Disney brandet erősíteni kell a nemzetközi piacokon.

 

Mára a Disney a világ legnagyobb és leginkább értékelt médiavállalata lett, amelynek része a Pixar, a Marvel, a Lucasfilm és a 21st Century Fox - beleértve leányvállalataikat is. Piaci értéke csaknem ötszörösére nőtt azóta, hogy Iger átvette a cég vezetését.

Magát Robert Igert korunk legsikeresebb és leginkább innovatív vezérigazgatójának tartják. Hullámvasút egy életen át című könyvében Robert Iger elmondja, mi mindenre jött rá, miközben a Disneyt irányította, sorra veszi, melyek az ideális vezető erényei: soha nem szűnő kíváncsiság, optimizmus, bátorság, fókusz, tiszteletteljes modor, becsületesség, kockázatvállalás, a változás elfogadása, nem pedig megtagadása.

Iger azt írja: „Ennek a könyvnek a gondolatait univerzálisnak látom. Remélem, hogy a történeteim révén sikerül átadni a konkrét tapasztalataimat, és közelebb hozni nemcsak a világ feltörekvő vezérigazgatóihoz, hanem mindenkihez, aki szeretne kevésbé félni, mindenkihez, aki szeretne magabiztosabb lenni szakmai téren és a magánéletben egyaránt.”

 


Robert Iger a Walt Disney Company vezérigazgatója és a vállalat elnökségi tagja. Előzőleg, 2000-től 2005-ig az ügyvezető igazgatói tisztséget töltötte be, majd 2005-től elnök-vezérigazgató volt. Pályája elején, 1974-ben az ABC televíziótársaságnál kezdett dolgozni, az ABC Group elnökségi tagjaként felügyelte a vállalathoz tartozó kábel és helyi csatornák működését, levezényelte a Capital Cities/ABC és a Walt Disney Company összeolvadását. Iger hivatalosan 1996-ban került be a Disney vezetőségébe, mint az ABC csoport tulajdonába került vállalat elnökségi tagja, és 1999-ben a Walt Disney International elnöki tisztségével is megbízták. Ebben a minőségében Iger irányította a Disney globális terjeszkedését, amely folyamat minden nemzetközi jelenlétre törekvő vállalat számára példaértékű.

 

 

A Disney vezérigazgatója feltárja, milyen ötleteket és értékeket követett, miközben megújította a világ legszeretettebb cégét.

 

Az oldal tetejére